W związku z ogłoszonym do odwołania stanem zagrożenia epidemicznego na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej, w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu (MCUS) ogranicza się możliwość bezpośredniego załatwiania spraw w siedzibie MCUS lub na terenie jednostek pomocy społecznej funkcjonujących w ramach MCUS.
Załatwianie spraw pilnych i niezbędnych w jednostkach pomocy społecznej w MCUS realizowane jest w szczególności telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, z wyłączaniem obsługi przesyłek pocztowych oraz obsługi związanej
z realizacją usług bytowych i opiekuńczych w MCUS.
Informacje w zakresie ujętym poniżej można uzyskać kontaktując się z sekretariatem MCUS, Zespołem Pracy Socjalnej i Terapii Zajęciowej właściwego domu pomocy społecznej, Działem Zamówień Publicznych bądź właściwym Dziennym Domem Pomocy.
<
Lp. |
Rodzaj sprawy |
Możliwość kontaktu telefonicznego/mailowego |
1. |
Uzyskanie informacji o świadczonych usługach - domy pomocy społecznej i dzienne domy pomocy |
Sekretariat, Dzienne Domy Pomocy, Zespół Pracowników Socjalnych |
2. |
Wnoszenie skarg i wniosków |
Sekretariat MCUS |
3. |
Dostęp do informacji publicznej |
Sekretariat MCUS |
4. |
Współdziałanie z rodzinami mieszkańców i ich opiekunami prawnymi |
Zespół Pracowników Socjalnych |
5. |
Prowadzenie postępowań w ramach udzielania zamówień publicznych |
Sekretariat MCUS, Dział Zamówień Publicznych |
Korespondencję elektroniczną prosimy kierować za pośrednictwem platformy ePUAP,
lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub konkretny adres e-mail uzgodniony z pracownikiem prowadzącym sprawę.
Podstawowy wykaz numerów telefonów zamieszczono poniżej.
Szczegółowy wykaz numerów telefonów dostępny są na stronie internetowej MCUS, pod adresem www.mcus.pl, w zakładce Kontakt oraz BIP – Kontakt