SIERPIEŃ 2024 w DPS Kaletnicza 8

Historia naszej pięknej Polski wg. W. Macha  W czwartkowe przedpołudnie spotkaliśmy się w świetlicy naszego domu z okazji 80. Rocznicy Powstania Warszawskiego. Zaproszony gość, Pan Wojciech Mach przedstawił nam piękną prezentację o naszej Ojczyźnie. Poznaliśmy najważniejsze dzieje historyczne, które dla nas Polaków są aktem odwagi naszych walecznych przodków.

Zdjęcie_nr_1_przedstawia_mieszkańców_podczas_spotkania_z_p._W._Mach_w_świetlicy_DPS.png

Zdjęcie nr 1 przedstawia mieszkańców podczas spotkania z p. W. Mach w świetlicy DPS.

Wycieczka zabytkowym tramwajem.

06. sierpnia zostaliśmy zaproszeni przez DPS z ul. Mącznej na krótką wycieczkę, podczas której zwiedzaliśmy Wrocław
z pokładu zabytkowego tramwaju silnikowego Konstal 102Na. Wycieczka rozpoczęła się na Kozanowie. Następnie przejeżdżaliśmy przez centrum miasta,  mijaliśmy historyczny dom towarowy Kameleon i ulubioną przez wrocławian
i turystów ulicę Szewską, kościół św. Marii Magdaleny, na którego wieży jest punkt widokowy. Kolejno mijaliśmy zabytkowe kamienice, Ossolineum i piękny gmach Uniwersytetu Wrocławskiego, Wyspę Słodową oraz widok na wyjątkowy, ponadprzeciętny Ostrów Tumski. Jadąc dalej widzieliśmy dawny areszt wojskowy oraz budynek Concordia Design.
Po przerwie przy Hali Stulecia/ZOO, tramwaj zawrócił i pojechał w kierunku Kozanowa.

Zdjęcie nr 2 Wrocławski zabytkowy tramwaj

Retransmisja zamknięcia Olimpiady. To był niezapomniany czas dla fanów sporu. Zmagania zawodników Olimpiady w Paryżu zakończył się 11 sierpnia, dzień później mieszkańcy DPS Kaletnicza mieli okazję oglądnąć retransmisję z imprezy na dużym ekranie w świetlicy

Zdjęcie_nr_3_Wyświetlanie_transmisji_zamknięcia_Olimpiady_2024_na_dużym_ekranie_w_świetlicy_DPS.png

Zdjęcie nr 3 Wyświetlanie transmisji zamknięcia Olimpiady 2024 na dużym ekranie w świetlicy DPS.

Turniej Bingo

23 sierpnia byliśmy na turnieju gry w Bingo w DPS przy ul. Karmelkowej. Zdarza się, że komuś trafi się bingo raz, czy drugi – ale żeby trzy razy z rzędu?! Tak trafiło się w tym turnieju mieszkance z naszego Domu, która wygrała ten turniej czterema punktami. To było niezwykłe.

Zdjęcie nr 4 przedstawia kartę z numerami do gry w Bingo.

Zdjęcie_nr_5_przedstawia_wręczenie_dyplomu_oraz_nagrody_mieszkance_DPS_za_zajęcie_I_miejsca_w_Bingo.png

Zdjęcie nr 5 przedstawia wręczenie dyplomu oraz nagrody mieszkance DPS za zajęcie I miejsca w Bingo.